Team Vivat
Ktosi za tým stojí.
herrroman

Mgr. Roman Lipka
Producent
Od detstva recenzoval videohry. Počas prvej školy na FMK pôsobil ako copywriter a idea maker v reklamke This is Locco. Následne ako energický Student Brand Manager s podtitulom Media Matador v spoločnosti Red Bull Slovensko. Po nej, už na UKčke, s mikro tímom vydal vďaka Férovej nadácii O2 minihru Vivat Sloboda. Momentálne popularizuje vedu a techniku v Centre vedecko-technických informácií SR a ako doktorand aj herný dizajn na VŠMU. Hlavné je, že stíha viesť tím tvoriaci jednu z najočakávanejších slovenských hier.
capt.aren

Bc. Jaromír Miko
Level Design
Jaro sa venuje tvorbe 3D exteriérov a vizualizácií v softvéri Blender a správe herného portálu Xboxer, vďaka čomu udržuje aj pravidelnú komunikáciu s hernými distribútormi. Je držiteľom certifikátov Microsoft ExpertZone a WLB Academy prestížnej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Súčasťou projektu Vivat Slovakia je od jeho začiatku. Prečítal viacero kníh o architektúre Bratislavy a aktívne sa zaujíma o obdobie 90. rokov.
_mithy_

Bc. Samuel Potisk
Unity 3D developer
Vždy bol vášnivým technofilom a hráčom počítačových hier. Pôvodne bol jediným Unity developerom tímu Vivat. Odišiel do Čiech študovať na Karlovu univerzitu v Prahe a začal sa venovať svojej srdcovke – videohrám. Začal tvoriť projekty v C# a menšie videohry v Unity. Nadviazal na svoje skúsenosti z tvorby 3D grafiky v Blenderi a začal používať program pre procedurálnu tvorbu textúr Substance Designer. Vďaka tomu mohol vo voľnom čase sám pre seba tvoriť menšie herné tituly. Hrám rozumie, čo zaručí vyvážený herný zážitok diela Vivat Slovakia.
macicka

Jakub Molitor
Unity 3D developer
Programátor s 8 ročnými skúsenosťami. Začínal ako full stack web developer, no krátko na to sa začal venovat aj vývoju hier, ktorému sa naplno venuje dodnes. Pre Ministerstvo školstva SR pripravuje virtuálne výstavy v OpenGL knižnici. Je držiteľom certifikátu z Aptech University za úspešné absolvovanie štúdia programovania.
ivan8065

Ivan Mitter
Automotive design
Veľký záujem v ňom vzbudzujú autá a počítačové hry. Ideálne ich kombinácia. Keďže sa túžil v hrách voziť na lokálnych vozidlách, ktoré v nich neboli, začal sa venovať ich tvorbe. Výrobu modifikácií vozidiel praktizuje prevažne v sérií hier GTA a Euro Truck Simulator. V časoch San Andreas multiplayeru založil populárny herný server GTA ČSSR. Jeho tempo v Blenderi pri produkcii unikátnych dobových vozidiel je vražedné. Momentálne študuje v odbore mechanik počítačových sietí.
lukas0582

MgA. Lukáš Holocsy
Sound design
Počas Filmovej akadémie Miroslava Ondříčku v Písku (FAMO) si prešiel všetky procesy prepojené s filmový zvukom, teda Majster Zvuku, Field recording, Boom operating, Sound design, Foley a podobne. Momentálne pracuje v postprodukčnom štúdiu so zameraním na zvuk. Robil zvukovú postprodukciu pre celovečerné filmy, televízne seriály, audioknihy, dabing pre Disney či Netflix a videohry ako Kingdom Come: Deliverance.
Dielo

Jakub Greksa
Character design
Cestou grafického dizajnéra sa vydal už počas strednej školy samoštúdiom Blenderu a Photoshopu. Počas svojho života pracoval v rôznych odvetviach kreatívnych priemyslov pre mnohých klientov z celého Slovenska, ako dizajn, videoprodukcia, architektonická vizualizácia a copywriting. Patrí medzi vášnivých gamerov a už od pradávna bolo jeho snom pracovať v hernom štúdiu. Tento sen si aktuálne plní v tíme Vivat, kde dostal neľahkú úlohu zaľudniť Bratislavu.
bign369

Mgr. Dominik Lopušný
3D Artist
Od mala sa zaujíma o game-ready 3D modely, tie prvé tvoril do Counter-Strike máp, ktoré sa hrávali na jeho portály venovanému CSku. Po štúdiu odboru multimédia začal študovať na Fakulte masmediálnej komunikácie v Trnave. Dokončil ju nedávno, pričom hra mu poslúžila ako magisterská prax. Jeho vášňou zostáva 3D modeling v 3Ds Max, Autodesk Mudbox a Blender. Do core tímu Vivat sa čerstvo dostal vďaka dlhodobej spolupráci dodávania assetov.
simi_urminska #4342
Simona Urminská, B.S.B.A.
Level design
Po dokončení školy interiérového dizajnu na Design Academy sa pracovne venuje 3D vizuálom interiérov. Ako aktívna a znalá obyvateľka Bratislavy sprevádza bezplatne v rámci Be Free Tours turistov po našom hlavnom meste.
.dovek

Ing. Miloš Ujmiak
3D Artist
Celý život bol vášnivým hráčom a rovnako dlho sa pohrával s myšlienkou naučiť sa programovať. Vytváral preto pre seba menšie hry v Unity3D. Po dokončení Slovenskej technickej univerzity v Bratislave s odborom nosných konštrukcií stavieb, pôsobení v odbore statiky a jednej ceste do Nórska sa vo veku 30 rokov konečne do toho pustil. Netrvalo dlho a do cesty sa mu dostala kombinácia Blender a Unity, kde po roku a pol štúdia a rozhodovania sa, akou cestou sa vydať vyhral Blender. Je na ceste splniť si sen a venovať sa tvorbe hier.
michal805

Michal Slavkov
3D Artist
Michal zo Zvolena študuje Multimediálne technológie na Žilinskej Univerzite. Modelovaniu v softvéri Blender sa aktívne venuje už niekoľký rok. Pracovať na počítačovej hre bolo podľa jeho slov snom už od základnej školy. Keďže sa pred vysokou školou vo voľnom čase súťažne venoval bojovému umeniu Karate, dokopať sa k expresnému modelovaniu a textúrovaniu budov nemá najmenší problém.
shamma_cool

Adam Čurko
Cutscene Animator
Svoju púť 3D animácií započal na strednej škole animovanej tvorby UAT, kde uspel na odbore filmovej náuky. Od malička ho ale vždy viacej fascinovali videohry, než sledovanie filmov. Preto sa priklonil ku VFX, 3D a programovaniu. Aktuálne pôsobí na VŠMU v Bratislave, kde objavuje možnosti profesionálnej animovanej grafiky. Využil ju napríklad v rámci propagačného videa pre ženský manšaft ŠK Slovan Bratislava. V rámci Vivatu ho čaká samovražedná misia pripraviť ingame príbehové cutscény, kde využíva svoje filmové a Unity 3D skúsenosti.
tea8511

Mgr. Terézia Kováčiková
Sound design
Čerstvá FMK magistra Teórie digitálnych hier, ktorú poznáš zo série Vivat Streda. V rámci odboru získala zručnosti v tvorbe hier, vytvárania grafických konceptov, no jej primárnym zameraním sa stal hudobný dizajn. Za posledné roky produkovala hudby a zvukové efekty hlavne do menších hier a game jamov. Vivat Slovakii rozoznela vlastnou hudbou zmrzlinárske auto či autodrom.
sergiusrg

Sergiu Camberea
2D artist & Foreign contacts establisher
Zasadenie Vivat Slovakie vie zaujať aj nadšencov z iných postsovietských republík. Pomôcť projektu sa preto rozhodol aj Sergiu z Rumunska, ktorý sa vie do divokých 90. rokov viac než vcítiť. Po strednej škole filológie študuje právo a média na Univerzite Babeș-Bolyai Cluj Napoca. Viedol smerovanie a propagáciu najväčších GTA módov ako GTA3D, GTA LC01 či Vice City Beta Edition, kde nabral cenné kontakty moderskej komunity. Jeho pestré zameranie ho definuje aj v umeleckej tvorbe pre Vivat, pre ktorý kreslí desiatky unikátnych zberateľských známok rozmiestnených po virtuálnej Bratislave.
mejtus

Matúš Černák
3D Artist
Matúš študuje odbor grafik digitálnych médií v Nových Zámkoch. Hry hrá už od malička, pričom najobľúbenejšou sériou je susedská Mafia. Zvedavé hranie ho privialo aj ku ich skúmaniu, ako tieto ilúzie vlastne fungujú. To bolo už len krôčik od experimentovaniu s vývojom vlastných hier. Udialo sa pár, síce neuspokojivých pokusov, no prinieslo mu to nový objav - 3D modelovanie. Na pomer mladého veku sa 3D grafike venuje už od roku 2018, počas ktorých si bol učiteľom on sám. Zjavne to bola správna cesta, keďže pre Vivat Slovakiu modeluje vysoko kvalitné modely bratislavských budov.
Andrej Supek#4233

Andrej Supek
3D Artist
Svoj prvý počítač mal asi v roku 1989 keď mal 4 roky. Odpozeral prvé DOSové príkazy od otca a naučil sa sám spúšťať hry. Svoj voľný čas trávil videohrami a počítač sa stal súčasťou života, no stihol behať aj po vonku a zažiť mladosť mimo obrazovky. Vždy bolo jeho snom vytvoriť raz vlastnú videohru. Od mala ho zaujímala grafika a kreslil si v Coreli či podobných programoch. Neskôr sa zoznámil s Blenderom pomocou tutoriálov. Začiatkom roka sa odhodlal zužitkovať svoje grafické vedomosti a napísal tímu Vivat. Dnes pre Vivat Slovakia robí jedny z najkomplikovanejších 3D modelov.
Molotov cocktail#6457

Michal Jakabčic
3D Artist
V súčasnosti sa náš mladý Mišo venuje tvorbe 3D herných assetov a textúr v programoch Blender a Photoshop. Hry ako Mafia či Red Dead Redemption ho pohltili natoľko, že sníval stať sa herným vývojárom. Obdivoval v nich príbeh, detaily a ich ucelenú atmosféru, ktorými tieto megatituly páchli. Svoj plán začal uskutočňovať už na základnej škole v rámci malých Unity projektov a jednoduchších 3D modeloch. Keď sa objavila možnosť podieľať sa na tvorbe Vivat Slovakie, neváhal ani sekundu a napísal tímu Vivat. Dnes Mišo do Vivatu modeluje zložitejšie objekty ako vlakové vagóny, žeriavy či ikonickú televíznu vežu.
Dzej.rou #1823

Mgr. Jaroslav Večerík
VFX
Venuje sa 3D grafike od roku 2013. Primárne zameranie má na software Blender s ktorým začal už na strednej škole. Neskôr sa venoval strihu a postprodukcii audiovizuálnych diel. Pracoval na videohre American Truck Simulator v Bratislavskom štúdiu Noise Artillery pomocou Autodesk Maya. V dnešných dňoch svoje zameranie upriamil na VFX v programe NukeX. Absolvoval kurz COMPOZITIVE + pod vedením Vlada Valoviča.