Team Vivat
Ktosi za tým stojí.
HerrRoman #0498

Mgr. Roman Lipka
Producent
Od mladého veku recenzuje videohry. Počas školy začal pracovať v reklamnej agentúre This is Locco ako copywriter a idea maker. Následne sa zamestnal ako Student Brand Manager s podtitulom Media Matador v spoločnosti Red Bull Slovensko. Po nej začal pracovať na hre Vivat Sloboda, ktorú vďaka Férovej nadácii O2 spolu s tímom Vivat vydal na 30. výročie Nežnej revolúcie. Momentálne pracuje v Centre vedecko-technických informácií SR ako popularizátor vedy a techniky. Čo je úžasné, stíha viesť tím neskutočne šikovných ľudí, ktorí tvoria prvý slovenský open world Vivat Slovakia.
gallardoSVK #6713

Bc. Jaromír Miko
Level Design
Jaro sa venuje tvorbe 3D exteriérov a vizualizácií v softvéri Blender a správe herného portálu Xboxer, vďaka čomu udržuje aj pravidelnú komunikáciu s hernými distribútormi. Je držiteľom certifikátov Microsoft ExpertZone a WLB Academy prestížnej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Súčasťou projektu Vivat Slovakia je od jeho začiatku. Prečítal viacero kníh o architektúre Bratislavy a aktívne sa zaujíma o obdobie 90. rokov.
Mithy #8996

Bc. Samuel Potisk
Unity 3D developer
Vždy bol vášnivým technofilom a hráčom počítačových hier. Pôvodne bol jediným Unity developerom tímu Vivat. Odišiel do Čiech študovať na Karlovu univerzitu v Prahe a začal sa venovať svojej srdcovke – videohrám. Začal tvoriť projekty v C# a menšie videohry v Unity. Nadviazal na svoje skúsenosti z tvorby 3D grafiky v Blenderi a začal používať program pre procedurálnu tvorbu textúr Substance Designer. Vďaka tomu mohol vo voľnom čase sám pre seba tvoriť menšie herné tituly. Hrám rozumie, čo zaručí vyvážený herný zážitok diela Vivat Slovakia.
macicka #2599

Jakub Molitor
Unity 3D developer
Programátor s 8 ročnými skúsenosťami. Začínal ako full stack web developer, no krátko na to sa začal venovat aj vývoju hier, ktorému sa naplno venuje dodnes. Pre Ministerstvo školstva SR pripravuje virtuálne výstavy v OpenGL knižnici. Je držiteľom certifikátu z Aptech University za úspešné absolvovanie štúdia programovania.
Ivan8065 #3420

Ivan Mitter
Automotive design
Veľký záujem v ňom vzbudzujú autá a počítačové hry. Ideálne ich kombinácia. Keďže sa túžil v hrách voziť na lokálnych vozidlách, ktoré v nich neboli, začal sa venovať ich tvorbe. Výrobu modifikácií vozidiel praktizuje prevažne v sérií hier GTA a Euro Truck Simulator. V časoch San Andreas multiplayeru založil populárny herný server GTA ČSSR. Jeho tempo v Blenderi pri produkcii unikátnych dobových vozidiel je vražedné. Momentálne študuje v odbore mechanik počítačových sietí.
Luké #0582
MgA. Lukáš Holocsy
Sound design
Počas Filmovej akadémie Miroslava Ondříčku v Písku (FAMO) si prešiel všetky procesy prepojené s filmový zvukom, teda Majster Zvuku, Field recording, Boom operating, Sound design, Foley a podobne. Momentálne pracuje v postprodukčnom štúdiu so zameraním na zvuk. Robil zvukovú postprodukciu pre celovečerné filmy, televízne seriály, audioknihy, dabing pre Disney či Netflix a videohry ako Kingdom Come: Deliverance.
DieloTai #7311

Jakub Greksa
Character design
Po štúdiu ekonomiky a práva sa prekvapivo vydal cestou grafického dizajnéra a copywritera. Spolupracoval na mnohých weboch a kampaniach pre klientov z celého Slovenska. Patrí medzi vášnivých gamerov a už od pradávna bolo jeho snom pracovať pre herné štúdio. Tento sen si aktuálne plní v tíme Vivat, kde dostal neľahkú úlohu zaľudniť Bratislavu. Pomocou nástroja Reallusion Character Creator vytvára narigované 3D postavy podľa referenčných predlôh.
BigN369 #5571

Mgr. Dominik Lopušný
3D Artist
Od mala sa zaujíma o game-ready 3D modely, tie prvé tvoril do Counter-Strike máp, ktoré sa hrávali na jeho portály venovanému CSku. Po štúdiu odboru multimédia začal študovať na Fakulte masmediálnej komunikácie v Trnave. Dokončil ju nedávno, pričom hra mu poslúžila ako magisterská prax. Jeho vášňou zostáva 3D modeling v 3Ds Max, Autodesk Mudbox a Blender. Do core tímu Vivat sa čerstvo dostal vďaka dlhodobej spolupráci dodávania assetov.
simi_urminska #4342
Simona Urminská, B.S.B.A.
Level design
Po dokončení školy interiérového dizajnu na Design Academy sa pracovne venuje 3D vizuálom interiérov. Ako aktívna a znalá obyvateľka Bratislavy sprevádza bezplatne v rámci Be Free Tours turistov po našom hlavnom meste.
Dovek #5704

Ing. Miloš Ujmiak
3D Artist
Celý život bol vášnivým hráčom a rovnako dlho sa pohrával s myšlienkou naučiť sa programovať. Vytváral preto pre seba menšie hry v Unity3D. Po dokončení Slovenskej technickej univerzity v Bratislave s odborom nosných konštrukcií stavieb, pôsobení v odbore statiky a jednej ceste do Nórska sa vo veku 30 rokov konečne do toho pustil. Netrvalo dlho a do cesty sa mu dostala kombinácia Blender a Unity, kde po roku a pol štúdia a rozhodovania sa, akou cestou sa vydať vyhral Blender. Je na ceste splniť si sen a venovať sa tvorbe hier.
Michal805 #1315

Michal Slavkov
3D Artist
Ešte chvíľu násťročný Michal zo Zvolena študuje v maturitnom ročníku na strednej odbornej škole informačných technológií v Banskej Bystrici. V rámci odboru grafik digitálnych médií sa venuje modelovaniu v softvéri Blender už tretím rokom. Pracovať na počítačovej hre bolo podľa jeho slov snom už od základnej školy. Keďže sa vo voľnom čase súťažne venuje bojovému umeniu Karate, dokopať sa k expresnému modelovaniu a textúrovaniu budov nemá najmenší problém.
Dzej.rou #1823

Mgr. Jaroslav Večerík
VFX
Venuje sa 3D grafike od roku 2013. Primárne zameranie má na software Blender s ktorým začal už na strednej škole. Neskôr sa venoval strihu a postprodukcii audiovizuálnych diel. Pracoval na videohre American Truck Simulator v Bratislavskom štúdiu Noise Artillery pomocou Autodesk Maya. V dnešných dňoch svoje zameranie upriamil na VFX v programe NukeX. Absolvoval kurz COMPOZITIVE + pod vedením Vlada Valoviča.